Wil je een product terugsturen?
Is het product beschadigd?
In geval van een gebrek of een beschadiging is het handig als je een foto van het gebrek of de beschadiging bijvoegd, dan kunnen we het eenvoudig oplossen. Afhankelijk van de situatie repareren wij kosteloos of sturen wij kosteloos een nieuw product. Eventuele verzendkosten zijn voor onze rekening.
Wil je een (gedeeltelijke) bestelling annuleren of omruilen?
Voor particulieren en consumenten geldt de wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangstdatum. Binnen deze bedenktijd mag je het product uitpakken, beoordelen en kun je de bestelling (gedeeltelijk) annuleren of omruilen. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten. De verzendkosten bij annuleren of omruilen zijn voor uw rekening.
Retouradres (geen bezoekadres)
Op de pakbon van uw bestelling staat het retouradres:
Industrysigns
Klein Landaas 8
3931 GC Woudenberg
Wat kan ik terugsturen? En wanneer?
Voor particulieren en consumenten:
• Binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangstdatum.
• Beschadigde producten of producten met gebreken.
• Bij annuleren of ruilen van (gedeeltelijke) bestellingen.
• Producten speciaal voor je gemaakt, zoals borden of stickers met een opgegeven tekst of logo, aangepaste kleuren of aangepaste afmetingen mag je niet omruilen of annuleren.
Voor bedrijven:
• Beschadigde producten of producten met gebreken.
Beschadiging of gebreken bij ontvangst?
Voor particulieren, consumenten en bedrijven: Reageer tijdig binnen 14 dagen na ontvangstdatum.
Je mag kiezen:
Wij sturen je een nieuw product:
• E-mail ons over de beschadiging of het gebrek. Voeg eventueel een foto van de beschadiging of het gebrek toe, dat versnelt de vervanging.
• Het nieuwe vervangende product wordt binnen 2 werkdagen kosteloos toegestuurd.
Overleg via onderstaande e-mail of je het beschadigde product retour moet sturen, dit hoeft niet altijd.
Je geld terug:
• E-mail ons over de beschadiging of het gebrek. Voeg eventueel een foto van de beschadiging of het gebrek toe, dat versnelt de terugbetaling.
• Je krijgt het aankoopbedrag van de beschadigde producten teruggestort binnen 14 dagen met de zelfde betaalmethode zoals je aan ons hebt betaald.
• Eventuele retourkosten zijn voor onze rekening.
Overleg via e-mail of je het beschadigde product retour moet sturen, dit hoeft niet altijd.
Heb je een keuze gemaakt? Of twijfel je wat je moet doen?
Stuur ons deze e-mail. Vermeld hierin het bestelnummer (staat op de pakbon) en voeg als het kan een foto van het gebrek of de beschadiging toe.
Bestelling (gedeeltelijk) annuleren?
Voor particulieren en consumenten:
Voor consumenten geldt de wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangstdatum. Binnen deze bedenktijd mag je de bestellling (gedeeltelijk) annuleren. De kosten voor het retour sturen bij (gedeeltelijk) annuleren zijn voor eigen rekening.
Hoe annuleer je? Stuur ons deze e-mail of via dit herroepingsformulier.
• Alles annuleren: zodra wij de gehele bestelling onbeschadigd retour hebben ontvangen krijg je het volledige aankoopbedrag teruggestort binnen 14 werkdagen met de zelfde betaalmethode zoals je aan ons hebt betaald.
• Gedeeltelijk annuleren: zodra wij de gedeeltelijke bestelling onbeschadigd retour hebben ontvangen krijg je het gedeeltelijke aankoopbedrag teruggestort binnen 14 werkdagen met de zelfde betaalmethode zoals je aan ons hebt betaald.
• Wij rekenen geen administratiekosten bij annuleren.
• Producten speciaal gemaakt, zoals borden of stickers met een opgegeven tekst of logo, aangepaste kleuren of aangepaste afmetingen mag je niet retourneren.
• Retourkosten zijn voor uw rekening.
• Alleen onbeschadigde producten in nieuwstaat worden vergoed.
• Zorg voor een goede verpakking: je bent zelf verantwoordelijk voor de aankomst van de bestelling en de staat van aankomst van de bestelling.
Bestelling (gedeeltelijk) omruilen?
Voor particulieren en consumenten:
Voor consumenten geldt de wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangstdatum. Binnen deze bedenktijd mag je de (gedeeltelijke) bestellling omruilen. De kosten voor het retour sturen zijn bij omruilen voor eigen rekening.
Hoe ruil je?
Stuur ons een e-mail of via dit omruilformulier.
• Zodra wij de (gedeeltelijke) bestelling onbeschadigd retour hebben ontvangen wordt de vervangende bestelling uiterlijk binnen 2 werkdagen verzonden.
• Wij rekenen geen administratiekosten bij omruilen.
• Is het vervangende product duurder? Dan kun je het verschil bijbetalen via internetbankieren of overschrijving. Zodra de betaling bij ons is bijgeschreven wordt het vervangende product binnen 2 werkdagen toegestuurd.
• Is het vervangende product goedkoper? Dan wordt het verschil door ons terugbetaald uiterlijk binnen 14 werkdagen met dezelfde betaalmethode als je aan ons betaald hebt.
• Producten speciaal gemaakt, zoals borden of stickers met een opgegeven tekst of logo, aangepaste kleuren of aangepaste afmetingen mag je niet omruilen.
• Retourkosten en de kosten voor het opnieuw verzenden bij omruilen zijn voor uw rekening.
• Alleen onbeschadigde producten in nieuwstaat worden omgeruild.
• Zorg voor een goede verpakking: je bent zelf verantwoordelijk voor de aankomst van de bestelling en de staat van aankomst van de bestelling.
Is deze pagina niet duidelijk?
Wij doen ons best de informatie op deze pagina zo duidelijk mogelijk te maken. Heb je een verbeterpunt of advies voor deze pagina? Laat het ons weten met deze e-mail.
Heb je toch nog een klacht of geschil?
Klik hier naar het formulier voor het Europese onlineplatform voor geschilbeslechting.